Werkwijze van Leadhunter

Kwaliteit boven kwantiteit, onze methode

Bij Leadhunter bereiden we ons goed voor op ieder telefoongesprek dat we voor u voeren. Natuurlijk leven we ons in in uw bedrijf, zodat we de juiste vragen kunnen stellen en zinvolle afspraken kunnen maken. Maar we verdiepen ons ook in de bedrijven die we voor u bellen. We kijken eerst even op de website om te begrijpen wat het betreffende bedrijf doet. Dat maakt het telefoongesprek al een stuk persoonlijker. En daarmee de kans op een afspraak groter.

 

Persoonlijke en energieke aanpak

Als u zelf wel eens aan telefonische koude acquisitie heeft gedaan, dan weet u dat dit inspannend werk is. Bij Leadhunter weten we dat ook. Daarom verdelen we de uren over verschillende dagen. Zo kunnen we ieder telefoongesprek met dezelfde energie voeren. Positief en aandachtig. Dat is niet alleen voor ons prettig werken, het is ook beter voor de resultaten. Dus beter voor u!

 

LeadHunter is géén Callcenter

Het kantoor van Leadhunter in 's-Heerenhoek is zo ingedeeld dat iedereen in alle rust kan werken. Daarnaast heeft iedere call-agent ook een goed ingericht thuiskantoor. Daar bellen ze in alle rust in een eigen omgeving op tijden die het beste passen bij uw opdracht. Het gaat immers om uw klanten. En daar zijn we zuinig op!

Past onze werkwijze bij u?

Warme acquisitie is niet voor ieder bedrijf de beste weg. Dit heeft vooral te maken met de ‘lifetime value’ van een klant. De investering in warme acquisitie moet immers worden terugverdiend. Ook de grootte van de doelgroep is belangrijk in de acquisitie-strategie. Onze Manager New Business neemt de mogelijkheden graag met u door. Klik hier om een account aan te maken, of bel 088-0039888 en vraag naar Susan Raitt.