CRM pakket Leadhunter-Pro

Uw eigen acquisitie activiteiten bijhouden in een professioneel CRM-pakket

Of acquisitie nu een hoofdtaak voor u is of een bijzaak, u heeft een systeem nodig om uw gespreksverslagen en terugbelnotities in op te slaan. Immers, iedereen komt wel eens commercieel interessante mensen tegen op een beurs, op een netwerkbijeenkomst, of gewoon op een verjaardag. Die contacten moeten opgevolgd worden, dus daarvan moet een notitie van worden gemaakt. Dat kan met Leadhunter-Pro op een eenvoudige manier onderweg op uw laptop, op de zaak op uw computer of zelfs via een app op uw mobiel, direct nadat u de betreffende persoon gesproken heeft. Ons CRM-pakket Leadhunter-Pro is ingericht op gebruiksgemak. Onze telefonische accountmanagers werken er ook mee, het systeem van de professionals.

 

Een crm-systeem speciaal voor de pre-klant-fase

Er zijn vele CRM-pakketten in de markt, vaak gekoppeld aan de boekhouding en de één nog uitgebreider dan de ander. En daar wringt meteen de schoen: al die extra pagina's zijn uitstekend als er al een klantrelatie is. Maar voor acquisitie maken ze het systeem complexer in gebruik, waardoor verkopers soms twijfelen of ze een lead wel in zullen voeren. Veel administratie en misschien wordt het wel niks. En dat is jammer, want een niet goed opgevolgde lead is een gemiste kans. Wel invoeren en opvolgen dus!

Leadhunter-Pro is de eenvoud zelve: op één pagina alles in beeld. Uiteraard de NAW-gegevens, waar het systeem meteen de website van het bedrijf bij zoekt en daar een screenshot van laat zien, de contactgegevens van de persoon die u gesproken hebt (met automatische AVG-checker) en uiteraard eventuele vorige gespreksverslagen en agendapunten voor opvolging. Iedere keer dat u inlogt of uw app opent ziet u meteen wie u die week moet contacten. Simpel, makkelijk, doeltreffend. Zo kan het dus ook.

Door Leadhunter-Pro in de acquisitie fase te gebruiken heeft u het beste van twee werelden: een makkelijk en doelgericht acquisitie-systeem in de fase waarin het nog niet zeker is dat een lead echt klant wordt en een makkelijke manier om de gegevens over te zetten naar uw bestaande boekhoud/CRM-pakket op het moment dat de eerste order een feit is.

 

Ondersteuning door een eigen Personal Sales Assistant mogelijk

Met Leadhunter-Pro heeft u niet alleen een makkelijk systeem om uw eigen gesprekken en bezoeken bij te houden, u heeft meteen een eigen Personal Sales Assistant op afroep beschikbaar op de momenten dat u die nodig heeft. U kunt hem/haar bijvoorbeeld via de app een foto doorsturen van een visitekaartje met de vraag om de betreffende persoon in uw Leadhunter-Pro te zetten. En meteen een achtergrond check te doen over het bedrijf en de financiële positie als u dat wilt. Of u laat de PSA een afspraak voor u inplannen met de secretaresse van de gesproken lead. Ze stelt zich dan uiteraard voor als uw secretaresse en belt uit uw bedrijfsnaam. Kortom, alle ondersteuning die u op dat moment nodig heeft en die het drukke zakenleven net wat makkelijker en aangenamer maakt.

 

Leadhunter-Pro: het makkelijke en snelle CRM pakket voor MKB en ZZP!

Ook toe aan een Leadhunter-Pro account?

Neem contact met ons op voor een demo via Skype. Bel 088-0039888 en vraag naar Anton Brouwer of Susan Raitt, Manager New Business.